"Vóór de samenwerking met Denise, postten wij af en toe wat op Facebook en Instagram. Het social media traject met Denise heeft geresulteerd in meer kwalitatief goede posts, meer zichtbaarheid, meer volgers en interactie op onze social media kanalen.
Ook hebben we meer aanmeldingen binnen van nieuwe leerlingen."
-
Ester Schimmel,
hoofd communicatieteam
De Marke
Wat anderen zeggen over SocialSells
Aanleiding
​"De Marke heeft, net als veel andere scholen, door demografische ontwikkelingen te maken met leerlingendaling.Daarom zochten wij naar een andere manier om -meer- nieuwe leerlingen aan te trekken. We wilden ze (en hun ouders), via onze social media kanalen, in een vroeg stadium kennis laten maken met de mogelijkheden van De Marke. Leerlingen en ouders krijgen dan een goed beeld van onze school en waar wij voor staan en kunnen zo een weloverwogen keuze maken in groep 8"
"Denise heeft onze wensen in kaart gebracht, maakte een strategisch social media plan en een goed uitvoerbare content kalender, zodat we continuïteit en kwaliteit in onze posts houden.
Daarnaast gaf ze ons trainingen (social media en Canva), tools en heeft ze ons geleerd hoe we zelf de verbinding kunnen maken met onze doelgroep".
Aanpak
Resultaat
"Vóór de samenwerking met Denise, postten wij af en toe wat op Facebook en Instagram. Het social media traject met Denise heeft geresulteerd in meer kwalitatief goede posts, meer zichtbaarheid, meer volgers en interactie op onze social media kanalen. Ook hebben we meer aanmeldingen binnen van nieuwe leerlingen.
Ik vond dit een heel waardevol traject en zeker aan te raden als je je organisatie of onderneming beter wilt positioneren op social media".
Ester Schimmel,
hoofd communicatieteam EHL De Marke
over het strategisch social media traject met SocialSells